دي حاجة رخيصة جدا.. زوج نيللي كريم يفتح النار على رامز جلال

رد الفنان ولاعب الاسكواش هشام عاشور، زوج الفنانة نيللي كريم، على تصريحات الفنان باسم سمرة التي طالته أثناء استضافته في برنامج رامز جلال "رامز جاب من الآخر".

وفي فيديو نشره عبر حسابه الشخصي على انستجرام، علق هشام عاشور قائلا: "الناس كلها بتكلمني عشان أرد.. الناس بتحب الأكشن.. لما بيصدقوا يلاقوا اتنين هيمتوا بعض".

ولم ينتقد هشام عاشور الفنان باسم سمرة، بل اكتفى بالرد قائلا: "بالنسبة للأستاذ باسم سمرة، هو شخصية جدعة وممثل محترف وقلبه أبيض وراجل لطيف، وإن شاء الله أمثل معاه في يوم من الأيام".

وأضاف هشام عاشور قائلاً: "بس هو اتاخد على خوانه.. التاني قاله أنا أخوك وحبيبك وفضفض وقال كلمتين وحب يعلي عليه عشان يزود الأفيه، قام التاني مصورها ونزلها في كل حتة".

وتابع قائلاً: "تخيل تبقى قاعد بتتكلم مع أخوك ويقوم مصورك ومنزل الفيديو في كل حتة".

واختتم حديثه، وجّه النقد لرامز جلال قائلاً: "حاجة في قمة البيئة وصفيقة جداً ورخيصة جداً.. الله يكون في عونك يا ابني.. هو دا الضحك بالنسبة لك؟ كده هتجيب فلوس يعني! لا دمك خفيف ولا لذاذة".

وكان الفنان باسم سمرة قد أثار الجدل في حلقته مع رامز جلال في برنامج "رامز جاب من الآخر" بسبب تصريحه عن نيللي كريم وزوجها، حيث أشار إلى رفض نيللي مشاركته في عمل بسبب زوجها.