بعد زواجه في سن الـ70.. فنان شهير يبكي على الهواء: ولادي قاطعوني

الفنان محمود عامر أبدى حزنه وبكى أثناء حديثه عن أولاده وانفصالهم عنه بسبب انتشار خبر زواجه والضجة الكبيرة التي أحدثها هذا الخبر.

وخلال لقائه في برنامج "قعدة ستات" الذي يقدمه مروة صبري على قناة "اليوم"، لم يتمالك محمود عامر دموعه وبكى وهو يتحدث قائلاً: "بقالي 3 أيام بكلم أولادي ومحدش بيرد، صعب عليا نفسي أنا معملتش حاجة غلط".

وتابع محمود عامر: "أنا كنت في ضياع وربنا رزقني بإنسانة رجعتني للدنيا، أشيلها على دماغي من فوق ربنا يرزقني بكل جميل أوفره لها لأنها تستحق ده، أنا فجأة لقيت نفسي وحيد، هي كانت داعم لولاها من بعد ربنا أنا كنت ضيعت، أنا جالي سكر عرضي ودخلت في فيلم غريب جدا وبرضو بفضل الله سبحانه وتعالى وبفضل وجودها معايا السكر العرضي راح".

ووجه محمود عامر رسالة إلى أولاده خلال البرنامج وقال: ""متزعلوش مني لو اللي حصل ضايقكم بس أنتوا أقرب ناس وعايشين معايا وعارفين أنا كنت إيه أوعوا تنسوني".

وتابع محمود عامر متأثرا: "أقول لإبراهيم ابني مدير التصوير ربنا يكرمك ويرزقك ببنت الحلال اللي تسعدك، محمد حبيبي في رابعة مونتاج معهد سينما نجم جميل أنا واثق تمام الثقة إنك هتقف على رجليك وهتشرف كل العيلة، بنوتي بنت عمري أميرة ربنا يبارك في عمرك وأشوفك مطربة وملحنة قد الدنيا".

وكان محمود عامر تصدر التريند خلال الأيام الماضية بعد زواجه وهو في عمر 68 عاما من فتاة تصغره عمرا.